Subject: EPIKoja arvamus eelnõule "Jäätmete ringlussevõtu võimekuse suurendamiseks toetuse andmise tingimused ja kord perioodil 2021–2027“
From: "Mari Puuram" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "RAM Info"
Date: Tue, 15 Oct 2024 16:17:30 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame arvamuse!

Kui on küsimusi või koostöökohti, palume ühendust võtta
<mailto:[email-masked]> [email-masked]

Lugupidamisega

Mari Puuram

Mari Puuram

Ligipääsetavuse nõunik | Eesti Puuetega Inimeste Koda

Accessibility policy officer | Estonian Chamber of People with
Disabilities

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5401 0437

 <https://www.epikoda.ee/>   <https://www.facebook.com/EPIKoda/>

<https://www.epikoda.ee/uudiskiri> Liitu Eesti Puuetega Inimeste Koja
uudiskirjaga!